JESTEŚMY PO TO ABY CI POMÓC
Zmiany prawne zbliżają się do nas wielkimi krokami. Wkrótce maj i idące z nim rozrządzenie o ochronie danych osobowych oraz październik i ustawa o dystrybucji ubezpieczeń.
Specjalnie powołany sztab specjalistów w Asist jest gotowy na nadchodzące zmiany. Nasi Agenci mogą być spokojni, oferujemy szeroki wachlarz porad prawnych z podziałem na poszczególne zagadnienia.
DZIAŁ PRAWNY
Nasz dział prawny we współpracy z TU przygotowuje niezbędne procedury, nad których przestrzeganiem będziemy wspólnie czuwać.
DZIAŁ DOKUMENTÓW
Dział prawny wraz z działem IT udostępni naszym Agentom wszystkie niezbędne dokumenty w procesie dystrybucji ubezpieczeń.
DZIAŁ SZKOLENIOWY
Obecny system szkoleń stacjonarnych i webinarowych zostanie usystematyzowany, by wypełnić obowiązek odbycia i udokumentowania min. 15 godzin szkoleń w skali roku.
DZIAŁ INFORMATYCZNY
Tak jak dotąd, wszystkie niezbędne dokumenty i narzędzia znajdować się będą w panelu agenta. Dodatkowo udostępnimy agentom bazę klientów, obsługując działające polisy – przypomnienia, powiadomienia SMS itp., (z uwzględnieniem prawa do niezależnego kontaktu z klientami przez agentów), a docelowo również konto klienta dla ubezpieczonych.
DZIAŁ WSPARCIA AGENTA
Stworzyliśmy dla Agentów zamkniętą grupę na Facebooku „FORUM AGENTÓW ASIST”, w celu odpowiedzi na nurtujące pytania o obowiązkach wynikających z rozporządzenia RODO i ustawy IDD. Dokonamy wszelkich starań, aby przekazywane informacje były jasne i klarowne.
DZIAŁ REKLAMACYJNY
Proces przyjmowania i rozpatrywania reklamacji zostanie zautomatyzowany i zintegrowany z dotychczasowymi systemami informatycznymi.