Asist sponsorem głównym Regat TU

20130907-7D__6177Multiagencja ubezpieczeniowa Asist została sponsorem głównym Żeglarskich Mistrzostw Polski Towarzystw Ubezpieczeniowych. Sponsoring regat towarzystw ubezpieczeniowych jest elementem planu marketingowego, który spółka realizuje.

Żeglarskie Mistrzostwa Polski Towarzystw Ubezpieczeniowych odbędą się w dniach 29.05.2014 – 1.06.2014 w Węgorzewie oraz Ogonkach, na jeziorach Mamry oraz Święcajty na Mazurach. Swój udział w regatach zapowiedziały już Allianz, Generali, Liberty Direct, Link4, Compensa, AXA DIRECT oraz Uniqa.

Poprzez sponsoring regat Asist chce zaprezentować się jako firma innowacyjna, kojarząca się z wysoką jakością świadczonych usług. Odbiorcami tego przekazu będą zarządy i pracownicy towarzystw ubezpieczeniowych, agenci, multiagenci i brokerzy ubezpieczeniowi. Sponsoring imprezy jest ważnym elementem długofalowego planu marketingowego, który multiagencja konsekwentnie realizuje.

Regaty, w których w szranki staną najważniejsze towarzystwa ubezpieczeniowe w Polsce, to doskonała okazja na promocję marki Asist. Sponsoring tej imprezy to dla nas bardzo ważne wydarzenie – udział liczących się towarzystw ubezpieczeniowych sprawia, że impreza nabiera prestiżowego charakteru. Regaty będą okazją, aby spotkać się, wymienić poglądy z wieloma osobami z branży ubezpieczeniowej i nawiązać nowe kontakty biznesowe. Poza tym, chcemy wziąć udział w rywalizacji – nasza firma wystawi w zawodach swój jacht i powalczy o mistrzowski tytuł.  – dodaje Rafał Ćwikliński, Prezes Zarządu Asist Sp. z o.o.

Organizatorem Żeglarskich Mistrzostw Polski Towarzystw Ubezpieczeniowych jest firma Sailing Event, która podobną imprezę zorganizowała w ubiegłym roku dla środowiska adwokackiego. Same regaty jak również ich organizacja uzyskały bardzo dobrą ocenę uczestników, w tym Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie.

Asist Sp. z o.o. istnieje od 2003 roku i zajmuje się organizacją i obsługą sieci agentów ubezpieczeniowych na terenie całego kraju. Współpracuje z nią ponad 1150 podmiotów, które w ramach jednej umowy otrzymują możliwość sprzedaży produktów szesnastu ubezpieczycieli, dwunastu oferujących ubezpieczenia komunikacyjne i majątkowe oraz czterech towarzystw życiowych.